Lista najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami.
1 Zamówienie
1.1 Jak mogę złożyć zamówienie w Sklepie
1.2 Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji
1.3 Jak mogę założyć konto
1.4 Jakie korzyści płyną z posiada konta w Zdro-Vita.pl
1.5 Jak sprawdzę numer zamówienia które złożyłem
1.6 Czy wysyłacie przesyłki za granicę
2 Dostawa
2.1 Jaki jest czas realizacji zamówienia
2.2 Jakie są dostępne formy oraz koszty dostawy
2.3 Kiedy mogę skorzystać z Darmowej Dostawy
2.4 Jak sprawdzić status realizacji zamówienia
3 Płatności
3.1 Jakie formy płatności udostępnia Sklep
3.2 Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamawiane produkty
3.3 Co to jest płatność przy odbiorze
3.4 Którą formę płatności wybrać aby zamówienie dotarło do mnie najszybciej
3.5 Gdzie znajdę numer konta oraz dane do przelewu
4 Bezpieczeństwo
4.1 Czy Zdro-Vita posiada zezwolenie na prowadzenie sprzedaży
4.2 Czy przesyłki pakowane są w sposób gwarantujący bezpieczeństwo
4.3 Czy Sklep chroni dane osobowe klientów
Odpowiedzi
1.1
Zamówienia w naszym Sklepie można składać wypełniając formularz dostępny po włożeniu produktów do koszyka a następnie naciśnięciu "złóż zamówienie"
Telefonicznie - dzwoniąc pod wybrany numer infolinii
Mailowo pod adresem kontakt@zdro-vita.pl - podając obok treści zamówienie dokładne dane do wysyłki oraz numer kontaktowy
1.2
Tak, umożliwiamy składanie zamówień bez rejestracji. W tym celu należy:
- włożyć do koszyka zamawianie preparaty
- nacisnąć przycisk "złóż zamówienie"
- wypełnić formularz podając dokładne dane do wysyłki oraz wybierając formę płatności i dostawy dla zamawianych produktów.
Na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
1.3
Założenie konta odbywa się na dwa sposoby. Pierwszy to wypełnienie formularza dostępnego po naciśnięciu przycisku "zarejestruj się" dostępnego na stronie głównej w prawym górnym rogu.
Drugi sposób polega na umieszczeniu zamawianych produktów w koszyku, następnie należy nacisnąć przycisk "złóż zamówienie". Wypełniamy formularz zamówieniowy zaznaczając pole "chcę zostać stałym klientem", następnie wpisujemy dowolne hasło oraz wypełniamy dane do dostawy. Tak wypełniony raz formularz będzie skutkował założeniem konta w Sklepie.
Ponowne złożenie zamówienia będzie wymagało jedynie zalogowania się do Sklepu podając wcześniej zdefiniowany login (adres mailowy) oraz hasło.
1.4
Oprócz możliwości składania zamówienia bez konieczności wypełniania ponownie formularza zamówienia, klient posiadający konto w Sklepie ma dostęp do:
- historii zamówień
- promocji oraz rabatów dostępnych tylko dla zarejestrowanych klientów
- informacji o nowościach produktowych w Sklepie
- statusu realizacji złożonych zamówień
1.5
Numer zamówienia wysyłany jest w potwierdzeniu zamówienia, wysyłanego drogą mailową na podany adres e-mail podczas składania zamówienia.
1.6
Tak. Aktualne warunki i koszty transportu przedstawiono na stronie:
Warunki i koszty realizacji zamówień zagranicznych ->
2.1
Standardowy czas wysyłki zamawianych preparatów wynosi 1-2 dni robocze. W przypadku, gdy preparat posiada oznaczenie, iż jest dostępny "od ręki" - czas realizacji wysyłki wynosi do 24h.
Czas wysyłki liczony jest od momentu zaksięgowania środków za złożone zamówienie na koncie Sklepu.
Przypominany, iż czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez firmy kurierskie wynosi 1-2 dni robocze.
2.2 Dostępne formy dostawy to:
Kurier GLS
Dla płatności z góry - 9,9 PLN
Dla płatności przy odbiorze - 12,9 PLN
Paczkomaty InPost 24/7
Dla płatności z góry -10,9 PLN
Kurier DHL (punkty odbioru Żabka)
Dla płatności z góry - 8,9 PLN
Powyżej 169 PLN - DARMOWA DOSTAWA
Orlen Paczka (punkty odbioru )
Dla płatności z góry - 7,9 PLN
Powyżej 149 PLN - DARMOWA DOSTAWA
2.3
Z Darmowej Dostawy można skorzystać robiąc zakupy powyżej 169 PLN lub wybierając produkty oznaczone symbolem DARMOWA DOSTAWA.
2.4
Jeśli jest się zarejestrowanym użytkownikiem (posiadającym konto) - status zamówienia można sprawdzić logując się do konta. W przypadku, gdy składaliśmy zamówienie bez rejestracji, status zamówienia możemy sprawdzić po otrzymaniu numeru listu przewozowego. Jest on wysyłany po przekazaniu paczki kurierowi. Informacja z numerem listu oraz miejscem śledzenia przesyłki wysyłana jest na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Więcej informacji jak sprawdzić status przesyłki ->
3.1
Płatności dostępne dla klientów Zdro-Vita.pl:
Przelew internetowy
E-platność za pośrednictwem szybkich płatności PAYU.
Pobranie czyli płatność przy odbiorze zamawianych preparatów
3.2
Tak - w tym celu prosimy wypełnić pole z numerem NIP oraz nazwą firmy. Bez tych informacji, standardowo wysyłane są paragony do zamówionych preparatów.
3.3
Płatność przy odbiorze jest to płatność gotówką, dokonywana kurierowi przy odbiorze zamawianych preparatów.
3.4
W celu przyśpieszenia realizacji zamówienia, rekomendujemy użycie E-płatności. Skraca to czas oczekiwania na zaksięgowanie środków.
W przypadku wyboru tradycyjnego przelewu bankowego za pomocą bankowości internetowej - czas realizacji wydłuża się o czas potrzebny bankom na zaksięgowanie wpłaty.
3.5
Numer konta bankowego oraz informacje do wpłaty wysyłane są po złożeniu zamówienia na adres e-mail podany podczas dokonywania zamówienia.
Dodatkowo - numer konta widoczny jest w zakładce kontakt na stronie głównej Sklepu.
4.1
Tak - Zdro-Vita.pl posiada ważne zezwolenia oraz certyfikaty na prowadzenie sprzedaży. Numer zezwolenia można sprawdzić klikając w zakładkę "zezwolenie" w dolnej części strony.
4.2
Każda przesyłka jest starannie pakowana w folię, wypełniacz oraz szary karton.
Wysyłając przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej - każda paczka ma swój numer, możemy zatem śledzić jej losy i podejmować działania zmierzające do tego, aby paczka dotarła do odbiorcy szybko i bezpiecznie.
4.3
Tak - stosujemy najnowocześniejsze technologie ochrony danych osobowych.
Zapraszamy do zapoznania się z programem Bezpieczne Zakupy.
W przypadku jakichkolwiek pytań do których odpowiedzi nie znaleźli Państwo na powyższej liście, prosimy o kontakt pod adresem kontakt@zdro-vita.pl.
Zespół Zdro-Vita